jamenvisst!

Jag får visst ta och säga hej till Bo också. Där hade vi nämligen en till läsare som följde mitt bloggande även fast jag inte skrev. ;)
 
Just för tillfället ligger jag i sängen och vill bara sova mer. Nattjobb. Blä! Jag gick upp och åt lite choklad (skulle liksom äta frukost var det tänkt) Och sen kröp jag ner igen. Får se om jag lyckas när Johan kommer hem. Jag börjar jobba om två timmar och en kvart så.. 
 
Till resan har vi nu köpt lite saker. En sovsäck, på extrapris när xxl öppnade, fina grejer. Trodde att jag skulle behöva lägga ut massa pengar på en men vips, billig! Pia glad :) Har också införskaffat mig en resehandduk och en kamera och en pannlampa. 
 
Packlistan är typ klar också. Sötjohan skrev upp sig själv på min lista. Som om jag skulle kunna glömma honom! 
 
Nu börjar mina händer göra ont av att skriva i den här vinkeln. Tjohej! 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Och Åsa var och hälsade på! Tryckte ner sovsäcken och åt mat!! -.-' Du tänker ju aldrig på lilla mig :(

2012-10-01 @ 01:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0