Foz do Iguacu

Nu är vi i Brasilien! Sista landet på resan. Vi trodde att det skulle ta jättelång tid att ta sig in i Brasilien, men det var en av de snabbaste gränserna för oss! Skönt. En kvart och sen var vi här på campingen. Rummet (ja, rum här också ;) Resan blir bättre på det sättet) är väl inte det bästa, men sjukt mycket skönare än bussen. Och rummet har dusch och toalett, det duger för mig. 
 
Imorn ska vi se Iguazufallen från den Brasilianska sidan (där vi är) och dagen efter ska vi antagligen åka över och se dom från den Argentinska. Det ska tydligen vara lite olika.
 
Ikväll är det pinkfest, då måste man ha något rosa på sig. Jag har köpt ett hårband, ett armband och örhängen.
 
Och så ska jag klippa av mina trasiga jeans så jag får ett par shorts till, måste bara hitta en sax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0