Salta

Idag vaknade vi trötta, och skulle precis gå ner för att äta frukost när Sofi och Daniel knackade på och sa att dom hade skrivit fel angående frukosten. Den ingick inte. Så vi fick ungefär 45 minuter på oss att hitta något att äta, äta det och göra oss klara för ridningen. Det gjorde ju lite så att man tappade lusten.. Men det gick bra ändå. Ett supermarket i närheten hade öppet så vi gick dit fort och fixade frukost. (Att jag inte orkade med sked och råkade hälla halva youghurten i ansiktet på mig själv är ju en annan femma ;))
 
Ridningen var i alla fall bra, mycket bättre än i Baños där vi red tidigare. Innan vi gav oss av ut fick vi visst "frukost" där också.. Och lunch efteråt vid klockan två, bästa maten hittills. Bbq och världens bästa kött ungefär. Synd bara att dom bjöd på vin (som inte var så himla äckligt men jag höll mig till vatten), och att dom fyllde på allas glas hela tiden så alla blev lite kalas och jobbiga. Så det drog ner dagen en aning. Men annars var det mysigt. Mycket proffsigt. 
 
Jag har också räknat ut att om vi skulle hyra rum resten av resan då det inte ingår så blir det sju nätter. Det kan jag tycka är värt. 
 
Nu sitter vi på ett ställe och har bara beställt in cocacola, juice och öl för att kunna använda deras WiFi. Efter ska vi gå tillbaka till hotellet, lämna våran tvätt och ta oss till ett torg där förhoppningsvis affärerna har öppet ett tag till. Kanske. Om vi orkar :)
 
(Glöm inte kolla inlägget under. Jag la upp båda samtidigt.)

Kommentarer
Postat av: pappsen

Njut av värmen nu för snart............

2013-01-02 @ 23:16:22
Postat av: Janet

Grattis! Har du vant dig med ringen?va gör man inte för kärleken.Vi räknar ner dagarna tills ni kommer hem. kram janet

Svar: Tack. Vi har inga ringar än. Tänkte köpa i Bolivia men vi hittade inga så det får bli när vi kommer hem :)
pialiljekvist.blogg.se

2013-01-03 @ 14:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0